En tår bara för dig

Jag fällde en tår, jag fällde flera tårar.
Det sker alltid när jag kollar på bilder på dig
Du är en av få som mina tårar är värda att rinna för.
Jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar dig
hur mycket jag önskar att du var här hos oss
jag skulle kunna dö för att du skulle komma tillbaka.
Du är ljuset för mig.

Du låg där med nyfikna små ögon som kollade
på omvärlden, medan du själv kämpade med
smärtan på insidan. Jag älskar bilden på dig och mig
när jag står bredvid dig, som en stolt storasyster.
Jag är lika stolt över dig idag om inte ännu mer
än som jag var när jag stod där,
hur en sådan liten människa kunde
kämpa så mycket en så lång tid.

Sen fick du helt plötsligt slippa smärtan
utan någon förvarning, men du visste nog.
Du var värd att komma till ett bättre ställe
jag önskar bara vi kunde få vara tillsammans
men det kommer vi, den dagen kommer.

Gud plockar alltid de finaste änglarna först.

Jag älskar dig och saknar dig mer än ord kan beskriva.


♥Pappa♥Mamma♥Veronica♥Angelica♥Moa♥Maja♥
 För alltid.

Kommentarer
Helen Wallen säger:

ÅÅÅÅ.... vad fint du skriver gumman.

Jag saknar ochså Maja, men hon finns med oss varje dag... i våra hjärtan.

Puss på dig./Kram Mamma

2009-02-16 | 07:51:27
Vevve säger:

Va fint ackis!

<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-19 | 16:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback