Drive

Så nu har jag kommit hem från min lilla övningskörningsrunda, det gick JÄTTE bra idag. Jag är verkligen stolt över mig själv just nu, men jag har världens bästa mamma att tacka så är det bara, hon lär ut jätte bra och är lugn. Vi har ett bra samarbete och det är viktigt. Jag började ute i almnäs idag också men ganska fort så kom jag ut på stora vägen, sen körde jag in till södertälje och hem. Parkerade också bilen, hehe de va svårt faktiskt, men övning ger färdighet. Jag vill fylla 18 snart, jag tänker ta mitt körkort på än gång då. Jag är helt såld på de om jag ska vara ärlig. Kul att det går bra också då blir man ännu mera motiverad till att köra.


Jag blödde 2-3 gånger idag, ( om ni tycker det är jobbigt att jag skriver om de hela tiden så är det mest för min egen skull, så att jag kan gå in och kolla hur mycket och hur ofta jag blödit ifall de skulle bli något)

Jag är jätte trött och ska sova tidigt idag, om jag kan dvs.
PussPuss


  SNYGG; JA

Kommentarer
Helen Wallen säger:

Jaa, du var jätteduktig idag,du kör verkligen lungt och säkert. Och kom ihåg att det är helt och hållet din förtjänst att du kommit så långt redan, inte min.

Puss på dig

2009-02-13 | 07:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback