Dag med mina systrar

Söndag idag då, helgen har gått fort, för fort. Jag vill vara ledig mycket längre, men jag får hålla ut en vecka sen är de lov och det borde jag kunna klara av. Idag så åkte jag ner till stan med Veronica och Moa, vi gick och kollade i olika butiker och kollade en stund på när Laila Bagge och dem 2 nya artisterna som dem har tagit fram genom: Made in Sweden. Vi såg Jason Morgan på HM också, coolt :D haha. Sen gick vi till och tog en cheesehamburgare. Åkte hem och hämtade Bebis och fortsatte ner till stan igen, därifrån gick vi upp till västergård, vi träffade faster och kusin där så dem var snälla och skjussade hem oss.
  Nu har vi ätit god mat och jag ska plugga nu, plugga, plugga. jobbigt men måste göras. Imorgon åker jag till pappa.


Måste berätta om en rolig sak på stan också. Det var så att tele2 delade ut mössor med det där svarta fåret på, så för att få en sån mössa var man tvungen att gå fram och säga:  I´m cheep
HAHAHA.


Beck ikväll, sen ska jag ta ett bad och tända ljus och mysa denna söndagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback