Bowling

Idag var jag som sagt med Ronja, Elin och Ellinore. Vi Bowlade i bollhallen här i stan, en sak som chockade mig ganska mycket var att det priset var så lågt. Endast 30 kronor för att få spela, wow det är bra.
Slutresultatet blev så här:
Utklassning eller vad? haha

Efter ett spel med mycket skratt och glädje tårar (pga av att ronja ramlade samtidigt som hon kastade iväg klotet hahaha ni kan själva tänka er) så åkte vi ner till stan, jag Ronja och Elin gick till tratten och fikade och satt och snackade massa groll. Trevligt trevligt tjejor.
Skrev förut att jag skulle umgås med Camilla idag men de blev ändrade planer, vi ska leka på fredag istället, mysa med onyttigheter och tv :)

Imorgon blir Bowling igen, ja så är det faktiskt fast med Mamma, Moa och Vevve. Puss på de.
Dags att sova nu. Nattiiiiiiii

     

Kommentarer
Camilla säger:

Vi ska ha det roligt!!!

<3

2009-02-26 | 11:41:59
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback