AA

Idag har det varit en lång skoldag men det har rullat på bra. Ganska sköna och härliga lektioner. Det är mycket roligare nu i skolan när Lotta också är där. Det är bara en persons humör och åsikter som stör mig just nu, men de går väl över snart hoppas jag. Kallio och jag skrev ut papprerna till svenskan idag så nu är vi redo att redovisa på fredag. skönt att få det gjort.
      Jag åkte hem till Mamma efter skolan eftersom det inte gick någon buss ut till pappa förs klockan 17.01. Och nu har jag bestämt mig för sova här inatt igen. Pappa jobbar ändå natt och Moa och Anne lite sjuka så jag känner att de är lättare att vara här. Jag ska kolla på Andra Avenyn som börjar om 2 timmar, har längtat som en galning i en vecka nu. Synd att det bara är 1 gång i veckan.

På torsdag smäller de Sofie :$

                    ANGELICA                                              SOFIE

Kommentarer
sofie säger:

längtar, :D <3

2009-02-03 | 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback