Snö sjukan

Idag stannade jag hemma från skolan, jag är sjuk. Har en hosta som är så otroligt jobbig. Hostar hela hela tiden och näsan rinner och halsen värker så de kändes lika bra att vara hemma idag. Så jag gick upp med Moa och åt frukost tillsammans med henne, sen kom pappa hem från jobbet och skjussade Moa till skolan. Då gick jag och la mig igen, efter att jag sjukanmält mig så sov jag till klockan 13. Skönt kan jag lova. Krya på dig mamma <3
SNÖ, fan vad mycket snö det är idag. Förut tyckte jag att det var jätte mysigt med snö men nu efter att jag tagit körkort så ser jag de på ett annat sätt, HALT, LÄSKIGT.

Nu är de nästan mörkt ute igen, de är inte många timmar det är ljust på dygnet längre.

Äh nu känns det som om jag sitter här och yrar så nu slutar jag här.
Återgå till pluggandet nu.


Kommentarer
Veronica säger:

Stackare krya på dig!! Puss

2009-12-15 | 22:42:18
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/
Camilla säger:

lilla sötnos! hoppas du blivit bättre!!! <3

2009-12-16 | 07:01:29
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Páscal UF säger:

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att besöka oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

2009-12-16 | 16:37:09
Bloggadress: http://pascaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback