Pepparkaksbak

Dagen har bestått av mycket roligheter, men har samtidigt tagit en massa energi och de känner man av nu kan jag lova.

På svenskan så fikade vi med massa gott fikabröd som några från klassen hade bakat, Kajsa tog med sig julmust och saft. Vi spelade Jepordy vilket var jätte roligt. Vårat lag som vi döpte till "prinskorvarna" vann. "vi" bestod av Wallén, Hölsö, Eriksson, Alouch, Selo.

Sedan var det dags pepparkakstävlingen. Alla klasser i trean ska göra ett pepparkaks hus eller något annat. Den som lärarna tycker bäst om vinner.
Vi gjorde en julkalender och en julgran med tomtar och grisar och massor med fina saker. Lägger upp bilder på våra konstverk när jag fått bilder. Men är verkligen nöjd, bra med Tinas alla ideér.

När vi var klara så missade jag självklart tåget, så Kima och jag tog bussen mot stan, jag gick och köpte en fin julig blombukett och ett kort som jag skulle gå in med till körskolan för att tacka för deras underbara hjälp. Men när jag precis skulle gå in så var dörren låst, oh det stod att dem skulle ha öppet till 19.00 men men. Får hoppas på bättre tur imorgon då :)

Jag kom äntligen hem efter en lång dag. Gick på en promenad med bebis sen var jag tvungen att laga mat eftersom jag såg att klockan var närmare 20.00. Lagade pasta carbonara.
Sedan kom ligan hem efter en shopping dag på IKEA och i skärholmen.

Puss och kram :)


Kommentarer
Camilla säger:

Så söt du är gumsan!!!

vi kom två på tvälingen :D

2009-12-22 | 23:17:44
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Camilla säger:

haha då blir jag själv på sommaravslutningen XD

2009-12-22 | 23:28:31
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback