Mycket nytt!

Hejsan, det var väldigt länge sen jag skrev nu (som vanligt).
Bloggen är inget jag prioriterar just nu men tänkte slänga in ett litet inlägg nu.

Under dem här dagarna så har det hänt så otroligt mycket. I Fredags så hade vi överasknings fest för Veronica och det vart otroligt lyckat, kvällen slutade med utgång för dem flesta.
På lördagen så var det en ganska lugn dag, städade lägenheten och förberedde inför renoveringen som håller på hemma hos mamma just nu. Vi ska få nya tapeter.
På söndagen så hade vi 20 års firande för Veronica hemma hos pappa, jag och Moa stannade kvar där sen. Hon fick jätte mycket fina saker.

Igår måndag så var vi med klassen uppe i nynäshamn på brandstationen där, Roger, Saras pappa jobbar där så då fick vi komma och kolla och pröva på att släcka eld och sådant roligt. Hade inte skadat med lite fler snygga brandmän, haha;) fanns bara en.

Idag är det tisdag, dvs att det inte händer så mycket. Just nu är jag i skolan men ska snart bege mig ner till stan för att köra.

Får se om jag hinner blogga ikväll. Den som lever får se.


Kommentarer
Camilla säger:

och var med dig när detta inlägg anlände till din blogg XD :D

2009-12-01 | 18:16:26
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback