My life is good

Åh mitt liv är i ett underbart skede, jag är så glad och lycklig och mår jätte bra just nu.
Som jag skrev igår så klarade jag körkortet igår, gjorde teorin i måndags i stockholm och klarade den, var väldigt nervös kan jag lova, men jag gjorde mitt bästa på testet och de kändes faktiskt okej, och sen när jag var tvungen att avsluta så kom de fram: Godkänd- en av dem bästa stunderna i mitt liv. Då var halva delen avklarad, :D.
Jag hade dessutom namnsdag och den vart väldigt lyckad.

Igår Tisdag var det då dags för uppkörningen, ärligt talat så var jag inte lika nervös inför förarprovet som inför kunskapsprovet. Jag fick "värma" upp lite med min underbara körskolelärare Niclas som lär ut helt otroligt bra. Sen så körde vi in till vägverket. Där stod vi och väntade ute ett tag på att personen som skulle bedöma mig skulle komma. Det kom ut massor med gubbar, den ena såg elakare ut än den andra, men alla hejade och gick förbi. Sist kommer de ut en dam mellan 50-60 årsåldern, min första tanke var: "oh nej inte en tjej" Men de ångrade jag ganska snart att jag tänkt så. För hon var helt fantastisk, rolig och lugnande och jätte bra verkligen. Jag fick göra en säkerhetskontroll på däcken, sen började jag köra. Fick köra vägen hem till mig, sedan vända, motorväg, backa runt hörn, stadstrafik, och sedan parkera på deras plats igen. Och då sa hon:" Jaa det här var ett godkänt förarprov, jag kände mig trygg när jag åkte med dig osv"

OHHH jag kan inte ens beskriva känslan :D jag kan knappt förstå de. Helt sjukt. :D Men så jävla kul.

PUSSSS


Kommentarer
Camilla säger:

söötnoseeeen på bilden är min!!! :D <3

2009-12-09 | 22:08:37
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback