Monday

Idag är det måndag, fast det känns inte alls som det. Med tanke på att man är ledig så har man ingen koll på om de är lördag, tisdag eller torsdag, alla dagar är lördagar liksom.

Jag åkte ner till stan med mormor på förmiddagen för att förhoppningsvis hitta lite nya kläder men tyvärr så gjorde jag inte de. Vill gärna ha något nytt till nyårsafton som nu nästan är helt spikad om vad som sker. Troligtvis så blir de middag först med några, sedan hem till Bella och ha lite förfest och sedan krogen i södertälje. Så ser våra planer ut just nu.
Veronica kanske ska åka med Linus till finland imorgon, men de är bara ett kanske. Annars var de planerat att hon självklart skulle vara med och partaja med oss men vi får se hur de blir med de, pratade nyss med Linus på msn iallafall och sa att om dem åker så måste han ta väl hand om henne :P haha, jaa jag är "lillmamma", men han lovade och jag litar på de. haha.
Hur som helst så var jag på banken och sen gick mormor och jag och åt tillsammans med Inger. Mamma kom och hämtade oss efter att hon hade slutat. Vi åkte ut till IcaMaxi och Kappahl en sväng men likadant där så hittade jag ingenting.

Hem och tog de lite lugnt ett tag och sedan drog vi till mormor och fikade och jag hjälpte till att sätta upp hennes nya kökslampa. Trevligt trevligt, jag körde idag, ett tag sen nu men lika underbart som vanligt, wihooo.

Dagens outfit:



Kärlek till min nya tröja, nya stövlar plus mössan

/Angelica

Kommentarer
Camilla säger:

Snygging Snygging! :)

har också den tröjan nu typ, haha köpte ju den i söndags, wohooo, vi är tvillingar! allt annat var också fint! <3 du är så fin så BÄSTIS!

2009-12-28 | 23:21:48
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback