Julavslutning

Igår hade vi julavslutning i skolan, jag och Camilla och Sara sjöng en låt för hela skolan, haha shit vad vi var nervösa kan jag lova men vi är fan modiga så vi körde, en rolig grej liksom :) De gick fint tycker jag.

Sedan fick vi reda på hur de gick i pepparkaksbak tävlingen som vi hade i måndags, och vet ni? Vi kom 2:a av alla 6 klasser. Så jävla bra, våran klass är så bäst!
Juste, vi hade endast en lektion och det var historia, Kajsa hade fixat ett Jeopardy för oss om allt vi gått igenom i historian, och vilket lag vann om inte vi? ;) Jag, nathalie en annan tjej i BF2. Vi fick en chockladkaka som vi delade på tre, Kajsa fick självklart en liten bit också.

Den senaste tiden i skolan nu vid juletid har varit underbar, jag har verkligen insett hur mycket jag älskar igelsta. Bästa skolan med världens bästa miljö och dem flesta lärare är otroligt bra. Och klassen är så himla bra också, man tycker om alla och när studentdagen är här så vill jag inte ens tänka på hur många tårar jag kommer fälla =´( haha men jag antar att det är ett bra tecken på att man trivs.
Och som jag sa igår så känns det som om Anders och Kajsa är våra mentorer fast det är bara Anders som är de, men Kajsa har liksom tagit Lailas roll, så känns det för många av oss men hon vet de inte själv, haha.

Efter skolan så åkte jag med pappa till skärholmen och köpte massa julklappar, ute i sista stund som vanligt.
Jag lämnade äntligen min blomma till körskolan.

När jag kom hem till mamma så klädde vi julgranen, så nu står en ur vacker gran hos oss.

Pussen




Bilder från pepparkaks baket hittar ni på:

http://www.igelstaviken.se/gallery.php?group=2&category=208&page=1

Kommentarer
Camilla säger:

visst känns det som om Kajsa har tagit Lailas plats, känner exakt likadant, och dem är typ dem ända bra lärarna som är kvar också känns det som! :)

sorligt det kommer bli på studenten, våran klass ÄR BÄST!!! :D<3

haha du la ut videon nu måste jag också göra det :D hihihi <3

2009-12-23 | 19:55:53
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Camilla säger:

aa om några timmar så är det julafton :D



haha allt smink? ja du, får ta med lite extra så vi kan sminka om oss sen XD haha neeej men äccccsh skit i set ;) vi klara oss nog :D <3

2009-12-23 | 21:26:43
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Jessika säger:

tack :) va duktiga ni var på att sjunga! :)

2009-12-23 | 22:43:31
Bloggadress: http://livetutanforluckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback