Julafton

God Jul på er allihopa i stugorna!

Idag är de julafton och jag älskar de, finns nästan inget mysigare.
Vi har hunnit varit uppe på kyrkogården, hos alla våra nära och kära som finns i himlen.

Nu har vi gjort iordning oss så matlagningen är påbörjad i köket, idag firar vi som sagt jul med mamma och mormor och självklart systrarna.

Jag gjorde om min header igår och visst är den fin? Jag har tagit alla bilder själv förutom den med polkagrisar(googlepic).

God Jul, och hoppas ni får en underbar dag/kväll.

Ps. Kalle Anka om 19 min :D

Puss // Angie




Kommentarer
Anonym säger:

Söt du var idag! :)

2009-12-24 | 21:39:49
Ka säger:

God jul

&& fin blogg :)

2009-12-24 | 22:16:30
Bloggadress: http://priiinah.blogg.se/
Adam säger:

Singel och vill dejta? msn.. ;)

2010-01-13 | 16:42:35
Angelica säger:

Haha vem e du? ge mig din msn då :P

2010-01-13 | 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback