Jul tider

Hejsan, nu är denna jul över och jag kan nu sätta mig ner och blogga igen. Det har verkligen varit fullt upp i tre säkert fyra dagar nu. Men min jul har varit helt underbar måste jag säga, den började hemma hos mamma på julafton, här var det jag och mina två systrar, mormor och självklart mamma förståss.
Vi kollade på Kalle Anka(INTE ANNA ANKA), sen åt vi världens godaste julmat och bara hade det allmänt mys pysigt. Efter maten var de dags för julklapparna, som tog flera timmar att öppna, om man ska vara exakt så tog de oss nästan 4 timmar, men däremellan tog vi fika paus och sånt.
Jag fick jätte mycket fina saker, lite:
* Mystofflor
* Smink
* Kläder
* Mössa + sjal
* En spegel
* en tur upp till globens tak
* Skiva
* ljus
* Spikmatta
* Underkläder
Osv.

Vi var uppe jätte länge, fikade, spelade sällskaps spel och bara var lyckliga att vi har varandra.

Lite bilder från Julafton med mina underbara




Pappa jul blev de igår, då hämtade Cia och L-Å oss hemma och sen åkte vi ut till farmor och farfar, där var hela tjocka släkten på pappas sida, vi åt mat, både rådjurskött men även julmat. Det var trevligt. Även där så hade vi varit snälla så jultomten kom ändå ut till enhörna också, där fick jag bla:
* Pengar
* Skor
* Tröjor
* Strumpor
* Smink
* Bio biljett
* Presentkort
* Bäddset
* Pyjamas
osv.

Vi pratade, fikade och hade de trevlans :)

Bilder från Jul med Pappa 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback