fryser

Godkväll

Är det bara jag som fryser otroligt mycket? Det är väldigt kallt här i huset.

Denna dag blev bra trots mina små utbrott, haha.

Jag gick som sagt ner till stan med Bebis, vi(läs jag) övervägde att ta bussen ner till stan med tanke på att mina fingrar höll på att trilla av pga av kylan men nej, jag ville vara duktig så vi gick ner istället. Mötte mormor och vi gick till allards blommor och sedan fick jag en korv, sist skulle hon handla så jag gick runt lite med Bebban och då stötte jag på farmor och hennes väninna, stod och pratade en stund med dem innan jag gick in och ställde mig i ingången till telgehuset med bebis för att inte frysa ihjäl haha.
Mamma kom och hämtade oss tre sen. Vi hämtade Veronica från hennes praktikplats som är tallhöjdens vårdcentral, Grattis till henne som har fått jobb där nästa år, bra omdöme gumman.
Hämtade Moa sedan blev de hemåt som gällde.

Åt mat, och tömde köket för de är nästa rum som ska tapetseras. Vårt rum är skit snyggt, får lägga in bild senare.

Just nu är vi i Enhörna.

Imorgon blir det Saco mässan i Älvsjö, jag ska som sagt bli Förskollärare, grundskolelärare (om de inte hade vart för min astma så skulle jag inte tacka nej till att bli brandman/polis)

Puss och Kram skumbanan som min Moa brukar säga.

GODNATT




Kommentarer
Camilla säger:

ohhhh mysig bild! :) <3 du skulle bli en het brandman / polis ;) puss bästi

2009-12-04 | 06:43:56
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback