Fredag

Det var en rolig fredag igår.
På morgonen så var jag på blombackaskolan och kollade på Moa när hon var med i Luciatåget, jätte fin var hon, som vanligt dvs. Sen åkte jag själv till skolan, fick låna Annes bil, första gången jag körde själv, såååå sköööönt.
Vi åkte och träffade Lotta och Sofie efter skolan, var på Icamaxi och åkte upp och fikade på Mc´donalds, de var roligt att ses eftersom de var längesedan.

Sedan blev det hem, Camilla och jag lagade mat till oss plus till mamma. Hamburgare till och med. Veronica var och gymmade, och Moa var på Disco men så fort dem kom hem så kollade vi alla på idol. Jag hejade ju självklart på Calle men Erik vann. Men de går ju nästan alltid bättre för 2:an.

Sedan åkte jag, Camilla och Veronica ner till stan och träffade Carolina x2 utanför Stanley´s. Det var rätt så roligt faktiskt, lite segt emellanåt men ändå nice. Har aldrig varit där förut så de var kul, sedan gick vi en sväng till the strip men där var det dött så vi åkte hem sen efter ett långt samtal med Marcus(?) haha.

Lite pic.


Kommentarer
Camilla säger:

haha han är ju tom med på bilden :D rolig dag iaf! <3

2009-12-13 | 12:38:08
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
veronica säger:

Haha kommer du ihåg va han hette?? :P mm han va din stil de <3

2009-12-14 | 13:19:10
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback