För mycket

Ja, jag tror det,  att det beror på att jag har så otroligt mycket just nu som gör mig så annorlunda. Jag känner mig inte som mig själv längre. Jag har hinner inte med någonting längre, tappar mer och mer kontakt med mina vänner som finns utanför skolan, och dem vänner i skolan känns det också annorlunda med nuför tiden. De känns som om att några, rent ut sagt inte tycker om mig lika mycket längre. Troligtvis för att jag inte är mig själv pga av en massa saker som bara snurrar runt i mitt huvud hela tiden, är de inte plugg eller körning+teori så är de alltid något annat.

Jag vill hinna leva.

Men jag skulle ändå uppskatta att personer som har åsikter om mig tar de med mig, känns ändå så genomskinligt.

Förlåt alla!


Men jag hoppas snart att de ska vända om jag bara lyckas med en sak.



Kommentarer
Tina säger:

Det gör du :)

2009-12-03 | 19:08:38
Bloggadress: http://www.tingus5.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback