Älskart

Natten var hemsk, kunde inte andas och inte sova. Låg bara och hostade hela natten. Pappa fick springa och hämta tee, alvedon, hostmedicin och massa kurer. Sov på soffan bara för att kunna andas lättare, vid halv 4 så somnade jag nog äntligen.

Idag så sa nog kroppen att jag skulle ligga i sängen hela dagen och bara vila men hjärtat skrek att jag var tvungen ner till stan för att se när idolerna skulle komma, eller rättare sagt Calle, dem andra (Tove och Eddie) bryr jag mig inte ett dugg om. Så jag åkte in till stan och mötte mamma och Vevve på stan. Jag köpte 1 julklapp till mormor. Klockan 14.00 kom dem, åh alltså jag dör på hur snygg man kan vara. Calle är verkligen en sån där dröm man, haha känner mig som ett litet små barn men jag kan inte göra annat än att älska honom. Jag köpte hans nya skiva som släpps på tisdag, de var smygpremiär idag. Så den skivan ska poppas riktigt ordentligt i bilen nu ett bra tag framöver :D


Mamma och mormor är på Annicas 60 årsfest just nu, jag var chaufför och ska även hämta dem någon gång inatt. Jag och Veronica åkte och åt på Mimos, mys med store syrran. Jag köpte tre julklappar till.
Nu är vi hemma och har kollat robinsson.

På måndag blir de väl farbror doktorn om inte denna jävla förskylning går över, har inga krafter.

Bra dag, pussen från en sjuk men jäkligt lycklig Ackis


Kommentarer
Camilla säger:

du är söt bääbis! :)

haha julfärgen is on! :D

2009-12-20 | 19:42:49
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Veronica säger:

Du och Calle=SANT <3<3



Vi hade jätte mysigt på mimos o ute när vi körde runt.. :)

2009-12-21 | 20:39:01
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback