Svettas

Även fast jag är nyduschad.....

Idag har jag stääädat nästan hela dagen, Moa fyller 12 år på tisdag och då kommer hela tjocka släkten hem hit till mamma, vilket kommer bli jätte mysigt! Men då måste de ju se lite bra ut här iallafall.Och eftersom Moa och jag åker till pappa idag så blev det att städa idag. Satte upp gardiner och sånt i våra rum gjorde jag.
Vädret har ju varit lika underbart idag, så jag kunde inte hålla mig inne. Veronica och jag la oss ute på gården och solade ett tag, skööönt!!!
Mormor har vart här ett tag, mamma bakade bullar och massa saker idag.
Blev också en liten tripp med bilen, släppte av mormor hos sin vännina och så hämtade vi ut kort från Skara resan.

Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma, han ringer nog när som helst och säger att vi ska gå ut. Får se om jag skriver senare, ni får ha de så fint sålänge.

haha tältningen xD
Snart kommer min vän hem <3


Kommentarer
nina rebecka aro säger:

sv; sandviken nånting sånt :S :P minns inte adressen exakt.

2009-08-09 | 19:12:00
Bloggadress: http://ninaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback