Söndag

Hejsan alla läsare, hoppas ni haft en härlig söndag hittils.

Idag sov jag rätt länge vilket jag behövde. Efter att vi packat alla våra saker hemma hos pappa åkte vi ner till farmor och farfar, pappa fixade och trixade med sin nya gräsklippare som han köpte igår. Vi fick fika där och jag lekte med Malte (Labrador Hund). Jag tappade mitt ena örhänge där :/
Sedan åkte vi hem till mamma, mormor är här just nu dem kollar runt lite på datan och planerar inför deras 100 års fest (mormor 60 år + mamma 40 år) som dem ska ha den 17 oktober.
Veronica är i stockholm och träffar Linus, dem skulle ta en fika innan han åker till Finland igen.
Själv ligger jag här nu medveten om att jag inte alls bör sitta här mer, jag har en massor att plugga på.
Morgon dagen kommer bli en jobbig dag för mig.

* Svenska läxa
* Läsläxa i säkerhet nånting?
* Elevrådsmöte 12.15
* Secret

Puss och kram från en fortfarande förskyld Angelica

 


Kommentarer
Camilla säger:

ant what's the secret ;) haha

2009-08-30 | 15:00:41
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Camilla säger:

snygg tjej på motorcykeln! :)

2009-08-30 | 15:01:11
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback