Seg Måndag

Åkte in till Mamma imorse, nu börjar "mamma veckan", Både Moa och jag har känt oss jätte trötta och sega idag, ont lite överallt också, jobbigt. Det tråkiga vädret kan nog göra sitt till också.

Vi har bara vart och handlat på IcaMaxi, åt en korv med mos utanför som lunch. Sen har jag i princip inte gjort ett skit, bara lite små stuff sådär. Snart ska vi iallafall äta svart kött, mums. 

Känns som om jag vill krypa ner under ett täcke och sätta på en mysig film och bara mysa, fast ett varmt bad skulle inte heller sitta fel? Där ser ni, lite planer föds nu, haha.

Imorgon ska jag träffa Camilla, vi ska inköpa lite olika saker, jag ska mest köpa "Bra att ha saker till skolan".
På Onsdag ska jag träffa Blombacka tjejerna, Ellinore, Ronja och Elin(?). Får se vad vi hittar på, sen på eftermiddagen så blir de troligtvis att vara med Andreas också.
Torsdag- Skolstart, jag längtar.

puss


Kommentarer
Sofie säger:

SÖÖÖT bild :)))

2009-08-17 | 18:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback