Lördag-söndag

Godkväll.
Gårdagen var helt klart super rolig, jag gick upp tidigt och tog moppen in till stan där jag hämtade upp Sofie, helt omedvetna om att det var mälaren runt åkte vi helt plötsligt med alla motorcyklar. Folket som stod på sidorna trodde helt klart att vi var med i "racet" dem vinkade som galningar till oss, haha väldigt pinsamt. Men väl framme i nykvarn så blev vi av med alla motorcyklister.
Vi kollade på när Telges D2 spelade match mot Balrog, tyvärr förlorade dem. Men det var ändå trevligt att vara där och sitta och prata med Sofie.

Jag åkte hem vid 1 tiden för att hjälpa till hemma inför Moas födelsedagsfest, skära alla grönsaker till tacosen och städa mm.  Klockan tre kom alla barn och mamma, vevve och mormor, och även nellys mamma. Dem badade i en svin kall pool, studsade på studsmattan, slog på en pinjata (stavning?), åt mat och tårta. Dem hade väldigt roligt iallafall.

Jag följde med hem till stan när kalaset var slut, badade och sen hoppade jag på bussen där jag mötte Sofie, Lotta och lilla Elina :D, vi åkte hem till Sara i saltskog där vi hade filmkväll och passade Elina, jag fick även träffa lilla Spex som inte är så liten längre men riktigt go hund. Vi kollade på Barnhemmet en spansk skräckis.
Vi hade jätte mysigt allihopa och måste göras om snarast, skönt att de känns som förut igen <3

Idag söndag så åkte jag hem vid 12.00, åt lite mat och busade med Moa, Pappa och jag bestämde oss för att vara lite hurtiga så vi tog cyklarna och cyklade till farmor och farfar fram och tillbaka och ner till lövsta, Moa och Annne tog bilen och kom ner, min kusin och faster var hos farmor och farfar, vi fikade och busade med Malte(hunden).
När vi kom hem igen så var jag så jävla trött så jag gick och la mig och somnade i 1.5 timme, skönt, hoppas jag bara kan sova ikväll.

Långt inlägg så lite bilder bör jag lägga ut, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback