Lördag

God eftermiddag gott folk!

Idag är det lördag, men de känns inte som de tycker jag. Idag åkte jag, Moa och Pappa  till Nykvarn eftersom de var den årliga Lions loppmarknaden där, vi träffade Veronica, Mamma och Mormor där. Pappa åkte efter en liten stund, han skulle jobba men han köpte en gräsklippare, tydligen en jätte bra sådan. Vi stannade kvar och hittade lite smått och gott ochsen fikade/åt vi.
        Vi åkte alla därifrån vid 3 tiden, Veronica åkte hem och gjorde iordning sig inför kräftskivan hon är på just nu med sina vänner. Jag och Moa blev skjussadener till stan där vi åt på Nancy´s, Tacoplate. Mysigt<3
Nu är vi hemma hos mamma, tänkte vara här hela kvällen idag. Och sen åka ut till Enhörna när pappa slutar ikväll.

Jag mår inte alls så bra idag, känns konstigt i hela kroppen, min förskylning blir inte bättre och de värker i mina armar och jag är trött...
Jaa nu tänker ni SVININFLUENSAN! Haha
Ärligt talat jag med :(
haha nej men äsch.

Just nu ser jag ut såhär


Kommentarer
Camilla säger:

du borde använda dina glasögon mera! :) så fin<3

haha söt du, svininfluensan xD

2009-08-29 | 18:00:31
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback