Lill lördag-onsdag

Ja då var det onsdag då, känns skönt. Skolan gick prima, roliga lektioner. Jag och Moa åkte som sagt in med bussen imorse och de blev lite stressigt så vi får nog ta en tidigare buss nästa gång här utifrån enhörna.

Efter skolan åkte jag ner till stan och träffade mamma, vi gick in på arbetsförmedlingen för att mamma ville ha fakta om en utbildning. Snubben som hon pratade med var så lustig, efter varje mening sa han: Så att säga! Tillslut kunde jag knappt sitta kvar på stolen, jag fick vända mig om för att inte brista ut i skratt, jag hoppas han inte märkte något.
såhär va de:
Han: Jaa precis så att säga
Mamma: Okej men hur blir de med ....?
Han: Jo de blir såhär att........ Så att säga
Mamma: Okej men då vet jag, tack så mycket.
Han: Bra, det var så lite så att säga.

HAHA! Så här sa han i varenda mening.

Sedan gick vi och ändrade lite tider, sen till apoteket och sist till HM, jag köpte en ny mascara. Sedan sa jag hej då till mamma och jag togg bussen ut till enhörna. Pappa och Moa hämtade mig, vi har ätit god och nyttig mat, rostade grönsaker med kyckling filé omringad av Bacon.
När vi satt och åt kom min farmor och mina fastrar och hälsade på, dem har nyss åkt.
Jag borde plugga lite.

Puss


Jag har styrka


Jag gillar din gröna outfit

Kommentarer
matilda säger:

Haha, ja exakt :)

2009-08-26 | 21:33:11
Bloggadress: http://matildaed.blogg.se/
Camilla säger:

och jag gillar den lila! ;)



2009-08-27 | 17:44:25
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Camilla säger:

haha ja det har varit en vacka med GLÄDJE! haha nästa veckan får bli en kul så veckan går snabbt ;)

fast man har ju aldrig tråkig med den bästa! <3 love you.

detsamma!

2009-08-28 | 13:36:11
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback