Kräftskiva!

Åh vilken lyckad kväll det blev igår, vi gick över till mormor vid 6 tiden, började med att sitta ute, prata, äta lite snacks och bara mysa.
Sedan var det dags för kräftorna, räkorna, ostar, kex och massa gottigottgott. Det var verkligen hur gott som helst, jag älskar skaldjur, det godaste som finns. Efter mycket gott så blev det dans och andra skojigheter. Vi hade så himla roligt helt enkelt :D Det blev ganska sent så vi alla bestämde oss för att sova kvar, vi fick tränga in oss hos mormor. Jag sov bredvid mormor, sådär som jag alltid gjorde när jag var liten, fika, mysa och sova bredvid momo. Jag älskade att känna mig liten igen, bli ompysslad och somna tryggt av vetskapen om att någon finns nära. Känner ni igen de?

Tack för en underbar kräftskiva, jag älskar er alla som var där ♥


Min outfit för kvällen.



HAHAHA JA NI FÖRSTÅR JU ATT VI ÄR BÄST

Kommentarer
Camilla säger:

ohh vad roligt ni värkar ha haft! :D mysssi

2009-08-23 | 18:05:48
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Camilla säger:

sv: haha men det var ju ändå bara att läsa, så why not! :)

hehe tack tack. okej, skönt att ta det lugnt på söndagar! :D

2009-08-23 | 18:18:40
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/
Veronica säger:

Aa, så kul vi hade det! Herre, gick ju ganska vilt till hahah..... Det enda som fattades var ju ......, du vet :)Haha

2009-08-23 | 21:03:08
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback