Helg

Den första "riktiga" skoldagen var idag, vi hade endast två lektioner och en lång håltimma, dessutom slutade vi ungefär halv 2, skönt. Även fast vi bara gått 2 dagar nu så känns det ändå att man är trött, man är inte van med att hålla igång hjärnan så mycket som man måste göra i skolan, Sedan skulle jag också tippa på att min trötthet kommer ifrån att jag har svårt att sova, eller svårt att somna i tid passar nog bättre. Inatt somnade jag vid 1 tiden. Så lite för dåligt med sömn.

Efter skolan så åkte jag ner till stan där jag mötte Mamma, Mormor, Veronica och Moa, vi skulle göra några ärenden på banken men gick inte så värst bra så måste ner på måndag igen.
Vi åkte till Lid´l och handlade lite, billiga kräftor som vi ska ha till kräftskivan imorgon. Och det bästa är att jag fick Tugummi, jag är så beronde av det.

När vi kom hem så åt vi mat och sen har jag bara suttit här och inte gjort något alls, egentligen skulle jag vilja lägga mig och ta en powernap men hinner inte det nu, för kvart över 6 ska jag och Veronica åka ut till Scaniarinken och kolla på en J18 match. Roligt roligt ;D

Vi hörs när jag kommer hem! :) puss


Kommentarer
Camilla säger:

vem är snyggingen där, kanske är det min vän AngieMJAUUUUUUUUUU!!! GRRRR, love you twin<3

2009-08-21 | 22:07:14
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback