First day done

Hejhopp.

Skolan gick bra, vi var bara där i ca 1 timme, fick schemat, busskortet och så pratade vi lite, sedan var det inte mycket mer. Jag, Camilla och A lotta åkte till stan, jag köpte ett "Dry Schampo" från Hm för 39.00 kr.

Lotta åkte hem och jag och Camilla satte oss på bryggan och pratade om allt mellan himmel och jord, skratt blev de ju också men de hör ju till.


När jag kom hem så var mormor här, vi åt alla tillsammans och så sa mormor att hon ska ge mig 5000 kronor som tidigare 18 årsprsent till körkortet, jag blev så otroligt glad så jag nästan började gråta, jag är så tacksam så att jag inte ens kan förklara med ord. Min mormor är bäst och jag älskar henne massor, min gull momo ♥

För en stund sen kom jag in från en långpromenad med Bebis, skönt. :)

Men en sak är jag ledsen över :(

Snart ska jag åka till saltskog,

puss


Jag älskar min Camilla♥

Angiemjau & MilliMjau


Kommentarer
Camilla säger:

jag älskar min Angelica!<3

2009-08-20 | 19:52:12
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback