Bläj

Herre min skapare vad lång tid det tar att fixa om sin blogg!
Jag kände för att göra lite förändringar på bloggen, så jag bytte tema och hela skiten och nu ser de ut såhär, vi får se hur länge, för hade inte tänkt att de skulle se ut såhär från början men men.

Idag är de ÄNTLIGEN fredag, åh vad jag har längtat efter denna dag, veckan som gått har både varit rolig men så oerhört krävande. Och nu är jag väldigt trött men som tur är så fick vi sluta tidigare, vi hade endast en lektion. Jag och några tjejer gick på stan och traskade ett tag, inget inhandlat för min del.
         Åkte hem till mamma sedan, nu ligger jag här i Veronicas säng och skriver, vi får se hur länge Moa och jag stannar här innan vi åker ut till Enhörna. Min Pappa jobbar ändå eftermiddag så vi kan göra vad vi vill och jag tror Moa vill vara här hemma ett tag eftersom hon har mer vänner här i stan, just nu är hon ute med Nathalie och leker, eller juste hon har nog blivit så stor så att man inte säger "leker" längre, hon är inne i en sådan period, hon vill inte bli stor men samtidigt inte vara liten. 

Tänkte ta en liten power nap nu men nu loggade  Camilla in på msn så då lär vi snacka ett tag ;)

Puss

 


Kommentarer
Veronica säger:

Olala, snyggt :) Konstigt att det e julle som e med, varför det tro?? ;) puss

2009-08-28 | 16:35:00
Bloggadress: http://babydollprincess.blogg.se/
Camilla säger:

men oj det är ju jag :D<3 älskar dig!

2009-08-28 | 17:00:41
Bloggadress: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback