Sönderkörd

Heej, jag har lugnat ner mig från igår. Men ni måste medge att de är underbart när det går bra för något som man älskar?
Idag var jag uppe med tuppen, började klockan 8.30 och slutade 15.30, det gick lika bra som alltid men just nu är jag så jädrans trött så att jag inte ens kan beskriva med ord hur jag känner mig, vill bara lägga mig ner och sova en blund men det har jag jätte svårt för, brukar inte sova på dagarna.
Ikväll blir det att åka ner till macken och tvätta bilen, mamma ska besikta vår gula ssk pärla tidigt imorgon bitti så hon vill ha den ren och fin såklart. Sen blir det AndraAvenyn också, även det är en självklarhet för min del iallafall.

Nu blev jag jätte sugen på frukt helt plötsligt, åh mitt nya nyttigare liv, förut skulle jag sagt godis. haha

ha de så bra, jag är så lycklig, de måste vara vädret?

Ska göra om designen på bloggen lite senare idag om jag hinner också, visst denna är fin men den är lite tråkig just nu när det är vår och allt, vill ha lite färgglatt inte bara grått, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback