Söndag

Gårdagen vart riktigt lyckad, Jag mötte upp carro i hamn vi åkte vidare till tumba klev av där och blev hämtade med bil av elli och hennes kille, riktigt galen bil resa till heron där vi mötte upp en ny friserad snygg lotta, och sen kom det massa mer folk, 11 stycken var vi, minns inte allas namn, typ: Emil, calle, (?) sen då haha. Bion var iallafall as bra, vi såg på FAST AND FURIOUS, sevärd kan jag lova. Efter filmen så satt jag och Carro och Lotta kvar, länge sen jag hade så roligt som vi hade då, skrattade ihjäl min "lilla" mage. Vi hade jätte mys iallafall, tack folket <3

Idag söndag så har jag kört och kört och kört, en massa övningskörning, skjussade in moa till teater träning sen drog anne och jag till mc, donalds och beställde två glassar och en kaffe i Mc´driven och jag körde ju hiihi, kul i kassan stod en gammal klasskompis, så hon såg hur duktig jag har blitt haha. vi åkte ut till östertälje och satte oss på en bänk uppe vid östertälje hallen och åt och solade, på hemvägen handlade vi i nykvarn sen åkte vi hem. faster och kusin kom upp och hälsade på, jag låg på studsmattan och solade, de gjorde dem också när dem kom, min kusin fyller 20 imorgon, eller rättare sagt om 20 minuter. Hon ska ha 20 årskalas på lördag :)
Vi åt fläskfilé sen när vi hade hämtat moa igen, grillade ute, gud vad smarrigt det va.

Nu är jag hos mamma iallafall, vi har rensat och kollat på tv.
Jag vill att det ska bli 11 juni nu <3
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback