Soft day

Hejsan, igår åt vi pizza med mamma, vevve, moa, mamma och anne. Vi åt hos farmor och farfar för mamma skulle fixa bilen. Kom hem vid 22.00 ungefär, satt vid datorn rätt länge samtidigt som tvn stod på i bakgrunden men gick inga roliga program, gick in och la mig vid 00.00 snackade med Robert rätt länge, det var roligt, länge sen vi sågs nu, vi bestämde att han skulle messa mig någongång när han är i södertälje så ska vi ses då.
Moa var vaken med mig hela tiden, sedan somnade min lillfis när jag var tråkig ♥

Idag vaknade jag rätt sent, 11.20, har inte gjort ett skit, Moa och jag har ätit frukost/brunch sen har jag bara slappat.
Jag trampade på en humla förut :S stackars humla.
Jag mår fortfarande inte bra, hostar som en gris och näsan rinner. Jag börjar bli trött på de här nu.
Jag vill kunna njuta av lovet, men det är tråkigt att det inte är fint väder. Då kunde man ju iallafall ha solat.
Imorgon får jag ha moppen här iallafall så då får jag busa med Moa, åka till min älsklingsbrygga och ha picknick med min lillfis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback