Oj what a wonderful evening

Hello everybody, how are you?

Fy vilken rolig kväll, bästa på riktigt länge. Det började med ishockey, sista matchen för denna säsong, SSK-Leksand. Matchen var rolig och i perioderna så stod jag och pratade med Sara, Johanna och Andreas :) Matchen gick till förlängning och sedan till straffläggning, där gjorde leksand ett bättre jobb och vann matchen, men vem fan bryr sig??? VI ÄR JU UPPE REDAN OCH INTE DEM HAHAHAHA.
Efter matchen så kom spelarna ut en extra gång och tackade efter många om och men. Sen var det lite fest där ute, spelarna skulle äta avslutningsmiddag med hela laget så dem satt på övervåningen och vi andra fick vara där nere och kolla på dem, haha nej men  vi hade det roligt med musik och jag säger bara Ölen ;) internt, vissa fattar andra inte. Det var inte så mycket drag där, en finn gubbe som kom och snackade, vet inte vad han sa direkt men vevve fick han som kompis iallafall haha. Vi drog sen, vi körde runt, drog till mc donalds sen åkte vi tillbaka ut till scaniarinken för att kolla om sskarna var klara, då kom två snubbar fram och frågade om vi kunde skjussa ner dem till stan och min mamma är ju snäll så självklart haha. Den ena var Bert robertssons brorsa (föredetta ssk spelare), sen åkte vi hem typ, kom hem klockan 1.
SKIT BRA DAG!


Idag  ska jag ner på stan och träffa Sara, :) ska bli mys, hörs sen puss puss

Kommentarer
Vevve säger:

Haha ölen :) mm eller hur att han blev min kompis, haha han pratade ju hela tiden finska så jag fattade ju ingenting :) Men hela kvällen var skitkul!

2009-04-10 | 22:21:25
Bloggadress: http://hockeypinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback