MYS

Dagen blev lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig, skrev i mitt tidigare inlägg att de skulle bli en säng dag för min del men det blev inte riktigt så, iallafall inte på förmiddagen. Mamma, mormor, Moa och jag åkte ut till Bommersvik för att sitta och fika och sola lite i det fina vädret. det var jätte vackert där ute och naturen är det bästa läkemedlet för mig :) I¨m lovin it.  Sedan körde jag hem därifrån.
När jag kom hem så åt vi mat, sedan kände jag mig inte alls bra igen så gick och la mig, somnade och jag sov i 3 timmar nästan. Det behövdes, jag mår inte alls bra och jag är trött på detta nu :( buhu.

Bilder från idag:

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback