♥Mamma, de finns bara en som dig och det är du♥




Detta inlägg är bara till för dig mamma, jag vill att du ska veta hur bra du är. Jag önskar inget hellre än att du skulle förstå hur fantastisk du är, du är unik och det finns bara en av dig. Du ställer alltid upp på alla men får oftast för lite tillbaka, du ger ut så mycket kärlek och energi så att det blir svårt att ge tillbaka, för bara du kan sprida så mycket av det goda. Alla männsikor har det tufft ibland och jag vet att du verkligen haft det extra tungt, men du har klarat av alla hinder på din väg genom livet och det kommer du att fortsätta att göra, det vet jag, jag LOVAR dig de, jag vet att många skulle önska att få ha din kraft. Jag är så stolt över dig mamma. Det finns inte ord. Du är den bästa människan på hela jorden och jag älskar dig av hela mitt hjärta och mer än så.
Mamma, vi kämpar tillsammans nu och föralltid
 ♥


Kommentarer
Helen Wallen säger:

Tack gullunge.........

Vad skulle jag göra utan dig och dina systrar, det är ni som får mig att orka. Jag älskar dig massor.

2009-04-15 | 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback