Jag lever, jag lever faktiskt på riktigt

Hej bloggen, det var ett tag sen nu, förlåt. Sist jag skrev var i söndags om jag minns rätt men tiden har inte räckt till, det har varit full rulle i mitt liv dem senaste dagarna må jag säga. Jag tänkte sammanfatta lite kort om varje dag:
Måndag: Veronica och jag åkte till västerås på borta resa och kollade på när ssk spelade match, det var super roligt, Veronica bjöd mig på resan, så sööt älskar dig <3 vi hade trevligt, var inte jätte roligt folk med men träffade andreas och de gänget, synd att vi inte åkte samma buss bara, dem satt i "fyllebussen" och vi i den andra lite mer lugnare haha. Men det bästa av allt var att ssk vann över västerås med 4-1 wioooooo, fan vad glada vi blev, vi kom hem vid midnatt någongång. Amazing day.

Tisdag: Trött efter resan men ingen vila här inte, upp tidigt och jobba, slutade halv 3 för utvecklingssamtal med Anders och mamma, gick precis som alla andra gånger. Inget speciellt nytt, vart extra glad över mitt MVG i fritidensbetydelse för där hade jag ingen aning om vad jag skulle få för betyg så lite stolt där. Sen körde jag lite bil med mamma bara en kort stund dock, tog en fika med Moa och Anne på nancy´s sen hem till pappa. Var ute och körde ännu mer med Anne. Gick bra.

Idag onsdag: Var tröttare än vanligt men efter 30 minuter efter klockan ringde först agången så kom jag upp tillslut. Åkte in och jobbade med sötungarna som jag bara vill äta upp. Slutade halv 4, då åkte vi upp till biltema och handlade lite bildelar sedan blev det onyttigheter från mc´donalds men jag är duktig ändå för jag har inte ätit godis på hela veckan, ska inte äta på vardagar. Skjussade av Vevve och Moa på teatern sen åkte vi ut till enhörna en snabbis innan jag och Anne snart skulle vända om och åka in till stan igen för att kolla på Telge basket damernas match som var gratis idag, det var jätte kul, jag körde in dit och även hem.

Idag är det ju också 1 april, dvs lurdagen haha. Åh vad jag älskar denna dag. Har lurat en massa trögskallar haha nej då förlåt mig men det har faktiskt varit kul men har inte blivit lurad själv,eller jo kanske lite men jag är för smart för att gå på dem :P
Älskar frasen:
"April april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill"

Nu ska jag sova, ska redan ta 07.13 bussen imorgon, suck. Godnatt vänner:-*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback