Gör mig frisk

Jag var riktigt sjuk igår faktiskt, men idag är det ännu värre :( vaknade första gången vid 5 och min hals bara skrek efter hjälp, jag kunde iallafall somna om men vaknade igen klockan 08.00, sen dess har jag nu varit vaken. Näsan rinner, halsen värker, och jag känner mig hur dålig som helst. Jag brukar inte vara sjuk, det brukar bara sitta i kroppen men nästan aldrig bryta ut ordentligt men nu har det verkligen gjort det kan jag lova och det kanske är bra i längden så att skiten kan försvinna helt sen men just nu är det jävligt jobbigt. Solen lyser som aldrig förr och hjärnan och hjärtat vill verkligen ut och njuta av vår vädret men kroppen säger en helt annan sak, de blir nog en säng dag för mig med lite påskmat som blev över hihi.

Juste jag väckte mamma och berättade hur jag kände mig så hon skulle ringa till Jouren men kom aldrig fram, när hon hade suttit i 20 min så började kön om igen och så helt plötsligt sa dem:
detta samtal kostar 5 kronor i minuten
Ofta? det kan väl inte stämma?
Hur som helst så gav vi upp.

Ha en bra dag och passa på att njuta av solen.

Endast 2 månader kvar till Spanien<3

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback