Funny

Som sagt så åkte jag och mamma ner på stan, gick till banken och uträttade ett ärende där så nu får jag hela mitt studiebidrag, dvs mer pengar men också att jag ska kunna ha ansvar över pengarna och inte bara kasta bort allt på en gång för sådan brukar jag tyvärr vara, en dålig egenskap som kan tränas bort.

Vi åkte sedan ut till Daysi´s och åt, sedan handla på icamaxi, vi hade bråttom och tog därmed självscanning för att slippa köer och annan onödig tid men tror du inte att människan säger:
"Jaha nu blev det avmärkning" så det var bara att plocka upp varorna på bandet igen, åhh jag tycker alltid att det blir så när jag är med, plus att jag nästan blev förbannad på tjejen i kassan fast det inte är hennes fel men ändå.
Sen åkte vi ner till stan, mamma hämtade mormor på jobbet först för att dem skulle upp och besikta bilen, dem släppte av mig på station där Sara väntade, vi gick och strosade runt i många affärer, satt på bryggan och tog en glass och solade. När vi var på väg till station så kommer Kima gående, hon skulle på stan så vi var snälla och gick med så att hon slapp gå ensam, det är inte kul. Träffade riggo, och hälsade också på Nina och Nathalie, haha lite roligt att alla kom nästan på en gång.
Jag och Sara åkte hem till mig, där hann vi bara äta mat sen åkte vi till brunnsäng, träffade Andreas och Mattias, spelade fotboll och kubb, riktigt kul. :) Åkte hem vid åtta tiden.


Detta var min dag.


Nu på kvällen så har jag badat, haft i hårinpackning, lena ben, nu är nöjd :D Så nu kan jag sova gott.  Morgondagen
bjuder på en skoldag, bara en stund.


MIN SÖTA KUSIN FYLLER 20 ÅR IDAG, GRATTIS ELINA. <3


Puss



Idag fick jag verkligen sommarfeeling, jag längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback