Fredag 24 april

Hejsan, idag är de 4 månader sen det var julafton, och  ca 2 månader till midsommarafton, då är jag inte hemma, ligger på en beach i spanien och glassar med dem bästa, den som jag kommer sakna är pappa men det ordnar sig.

Idag var en toppen bra dag, mycket sömn i natt så jag var pigg och glad när jag skulle till att gå upp ur min underbara säng. På jobbet gick det kanon, roligt att se framsteg hos "min" flicka. Och jag verkligen älskar alla ungar, fröknarna är också skitbra, idag fick jag sluta 2 istället för halv 4, skönt.

Är massa röd nu, satt ute i solen på min lunch rast i 30 minuter och sen var vi ute jätte länge på förmiddagen.
När jag slutade fick jag se att mamma och mormor stod utanför och hämtade mig, så söta.

Mamma står och grillar fläskfilé och massa grönsaker, åhhhhh vad gott, jag vill äta nu.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredagkväll

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback