Drive

Hej, hoppas alla haft en mysig lill-lördag idag. Jag tycker att denna dag varit rolig och tiden har gått så otroligt snabbt, på förmiddagen så åkte jag och Moa med moppen ner till farmor och farfar, min kusin var även där och ska sova där i 3 nätter. Där fick vi mat och jag, Moa och Elina spelade kort på vårt eget lilla sätt. Efter några timmar for vi där ifrån, vi åkte runt lite, ner en sväng förbi lövsta och tog en grusväg tillbaka och jag kan säga att det var riktigt obehagligt med alla stora stenar. Vi åkte ner för en brant backa med bara en massa stora stenar på, Moa trodde vi skulle dö, och jag kan inte påstå att jag tyckte det var särskilt roligt, men vi klarade de och sen sa jag: Moa, jag skulle aldrig utsätta dig för något som jag inte skulle klara av.... höhö.
Vi fortsatte hemåt men tog en sväng förbi våran brygga, där va de mys men vi åkte hem ganska snabbt. Sen låg vi på studsmattan och solade/busade/sjöng/dansade mm.
Har massa bilder som jag skulle vilja lägga in men orkar inte nu.
Vi åkte och handlade lite sen fort hem och laga mat sedan blev det in till stan för att Moa och Vevve skulle på teater, då fick jag tid för att övningsköra med Anne, vi ringde till mamma och frågade om hon ville följa med till mc donalds och ta en glass och det ville hon. Innan vi hämtade henne så tankade jag bilen wihu :D haha.
Vi kom hem vid 21.00 och då kollade jag på sommer, en dansk serie som faktiskt är jätte bra.

Imorgon blir det Bio på kvällen och på förmiddagen så ska jag försöka ta mig in till stan för att klippa mig, hihi.

Sov gott era puddingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback