To much!

Alla har väl någon gång känt den där känslan av: Nu är det bara för mycket. Eller hur? de känner nog dem flesta ibland och så känner jag just nu, iallafall när det gäller skolarbete dvs både läxor och prov. Det blir bara mer och mer, vet inte hur mycket jag borde plugga på just nu, men istället sitter jag här framför datorn. Inte bra Angelica. Men när det blir för mycket så tappar man suget helt och hållet. Det finns ingen motivation till att plugga överhuvudtaget. Tror nog att många av er känner igen sig i de jag skriver.



Blää


Kommentarer
Camilladinbästavännågonsin<3 säger:

Jag känner igen mig mkt :D haha jag brukar iaf aldrig plugga, så mkt iaf ;)

2008-09-22 | 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback