Rolig Lördag.

Oj vilken dag, de har verkligen gått för runt idag men de har varit jätteskoj hela dagen. Vaknade rätt sent, men vi åkte in till stan vid ett och hämtade upp veronica och åkte ner på stan, fikade på tratten och jag köpte nya byxor + ett par snigga trosor från Vero Moda, very nice. Älska byxorna<3. Sedan blev de ut till ica maxi och handla tacos, sen bar de av till enhörna igen, beställde hem hockeymatchen MODO-SSK och åt maten samtidigt. Blev oavgjort 2-2, rätt okej resultat med tanke på spelet från ssks sida. men självklart är de BB king (Björn bjurling) som räddar laget :) Mamma kom ut också och kollade, mysigt. Jag körde lite idag också, gick jätte bra. Är så sugen på att få ta körkort men de e ju bra om man har fyllt 17 först haha mobbad xD Ja jag har väl inte så mkt mer att skriva tror jag, så Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback