Ishockey in my heart <3

Japp idag var det ishockey, ssk-Hv71, jag fattar inte hur ishockey kan vara så underbart? Fast samtidigt så gör jag de.  Man kan koppla bort alla andra tankar för ett tag och sälja sig helt och hållet till spelet, rösten den är som den är just nu men de är det värt förfasiken. Ishockey gör mig lycklig, de är nog det som betyder mest för mig, eller familjen kommer ju först men på andra plats så är de ishockey och framförallt SSK. Har alltid älskat laget och kommer alltid att göra också. Jag är en riktig Hockeynörd och jag står för de. Det är mitt liv. Har alltid drömt om att få spela själv, var på väg att anmäla mig för ett par år sedan men astman stod i vägen då. Men man kan ju alltid bli en "hockeyfru" Haha.
Hur som helst så blev de lika i matchen 3-3, de är ett okej resultat, Hv71 är ju ett bra lag. Det är bara att fortsätta kämpa killar, vi ska slå LHC på torsdag.


Dagen har varit underbar, mått jätte bra idag, skolan var soft idag. Efter så åkte jag till Pedalenskörskola och bokade tid för handledarkurs. Ska gå 4 oktober. kul kul jag längtar som fan hihi. Sen vare hem och äta, läxor och sedan dags för hockeyn. Träffade Angelica där, vi måste träffas snart och hitta på något kul att prata me henne. Kima och Florénce var där, men dem gick innan matchen var slut :O usch inte bra haha.
Lotta och becca va ju självklart där idag också. Skitskojigt.
Jag satt me vevve moa och Mammsen, älskar er puss

Nu ska jag sova lite om jag kan, tack och hej leverpastej.

Snyggaste bilden nu då <3

SSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback