Asså palla mer...

Nej, fan vad trött jag är på de mesta just nu. allt e bara åt helvete inte allt haha men mycket. Människor beter sig som svin, hur kan man säga att : Jag kommer inte vara ditt stöd mera för du har inte varit mitt? varför ens säge det när man vet att en person inte har mått bra, just du vet de mer än nån annan men ändå. okej fine om du e besviken på mig men tyvärr så kunde jag inte göra mer än vad jag gjorde jag var för svag för de, jag tvinga inte dig heller att stötta mig, så kom inte å gnäll över att jag inte hjälpte dig alls, jag gjorde mitt bästa för dig men de dög inte. Och sen kan jag inte förstår hur man kan bli sur på mig för att jag mådde så dåligt och inte kunde sova över hos dig, och sen dagen efter påpeka att din mamma vart jätte arg och ledsen över att jag inte sa hej då och att jag skulle dra, (hennes mamma hade gått å lagt sig) så tydligen var de min uppgift att gå in i hennes rum och säga att jag inte mådde bra, de tycker jag inte är min uppgift snälla du. Du snackar om hur besviken din mamma vart å allt så om vi ska vara sånna att vi ska blanda in föäldrar då kan jag ju säga att mina vart grymt besvikna på dig och Din Mamma. Man beter sig inte bara så. VI har ställt upp mkt för dig men nej då, sen är de jag som inte ger tillbaka? TACK. Mitt sätt att hjälpa dig när du hade de svårt var att ta med dig ut till enhörna å vara där så du också fick tänka på annat. Och när jag frågade dig på så ville du aldrig prata om de, sen säger du att jag inte lyssnar.   Jag förstår inte ens varför du skulle säga till mig att DU inte kommer finnas till för mig längre, kanske skönt för dig att få ur dig de men de va inget snällt mot mig iallafall men de va väl inte meningen heller så Tack för våra roliga dagar, och förlåt om jag e så jävla kall och värdelös.

Kommentarer
Tina säger:

1. Jag sa att jag inte längre orkar vara ditt stöd för jag känner att du inte kan ge mig lika mycket som jag ger dig. Och jag mår inte bättre av att ta hand om dig när jag själv mår dåligt, blir inte precis bättre.



2. Jag har aldrig sagt att du inte hjälpt mig alls.



3. Jag blev inte Sur för att du drog, jag blev besviken och det vet jag att du märkte.



4. Du och jag hade pratat om det här med att sova över och jag berättade hur viktigt det var för min mamma att alla stannade eller iaf att man sa till när man åkte hem så hon kunde försäkra sig om att den personen klarade sig så det inte skulle hända samma sak som med Norba. Jag vet att du förstod det och om du nu inte vågade gå in och säga det till min mamma kunde du frågat mig så kunde jag sagt att det var okej eller vad som helst. För du vet hur viktigt det var! Dessutom satt hon och såg på tv och hade inte lagt sig för den delen.



5. Du vet att jag uppskattade Enhörna.



6. Du gjorde mig besviken när du gick och sen efter det i skolan t.ex. har du knappt inte ens pratat med mig. Ni har satt er på andra ställen och du har inte kommit fram eller något. Vad fan var det som hände?



7. Jag är så jävla less på att du alltid säger dumma saker om dig själv. Som gången du frågade om det var dig jag menade i bloggen, vafan tror du så lite om dig själv för? Varför spelar du alltid så jävla korkad när du vet svaret själv och att du fan betyder. Sluta ha sådant jävla dåligt självförtroende och sluta vara så jävla rädd för allt. Ha på dig dina glasögon när du fan vet att du är så jävla snygg i dem. Sluta säg att du är tjock när du vet hur jävla fin du är. Sluta vara så jävla rädd för du kommer inte må bättre av det. Våga leva Angelica...

2008-09-28 | 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback