Utkast: Yo, Igår ...

Yo, Igår var jag på borta resa i gävle, ssk mötte Brynäs. Det var mkt roligt men tyvärr så blev det förlust. Men "vi" tar hem det på måndag mot djurgården, så pappa och Lotta kommer vara besvikna på att djurgården förlorar haha. När vi skulle hem så skämdes man ju fan att vara ssk:are, hur kan bete sig så jävla dåligt. Fylla överallt och bråk me polisen och en kille spottade på en handikappad man, hur lågt? usch usch. Skönt när vi väl kom därifrån. Heder till Brynäsklacken.

Idag så vaknade jag vid 9.45 ungefär, gick upp gjorde mig iordning. Mormor kom hit, vi skjussade henne och veronica till Nykvarn de va turinge marknad idag. Jag stannade hemma och hjälpte till och baka med mamma och moa. Ska ju ha fikabröd till min födelsedag. hehe det är snart ju. Vi bakade punschtårta, chessecake, vaniljbullar och kolakakor. Mumsigt värre. Sen lagade jag maten också, stolt haha xD jaja nu sitter jag här och slappar lite. Andra avenyn ska ju tjeckas av alla ikväll ;) oh yeah. Kanske ska till Pappa ikväll, framtiden ger svar. Bye


asså kolla, hur gulligt ;) (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback