Trötti Friday

Jahapp, då är det fredag då, efterlängtat faktiskt även fast det inte brukar finnas så värst mycket att göra på helgerna men just nu vill  jag bara vila och ta det lite lugnt efter en vecka. Inte för att vi har haft mycket att göra i skolan och så men ändå så är jag helt slut, ska nog gå och vila lite ett tag snart.
Jag är verkligen Vrål hungrig nu, mamma står och lagar mat nu så hoppas det inte dröjer allt för länge. (tog en kexchocklad nyss, som förrätt haha).

Nej jag måste verkligen plugga nu, måste skicka in ett psykologi arbete, jag har till 23.59 på mig. Har inte börjat än, så fort man ska plugga på datorn så sätter man sig och kollar bdb och loggar in på msn först en snabbis, fast det värsta är att det inte blir en snabbis, sen fastnar man där och "pluggat" är inte alls så väsentligt längre.  Någon som känner igen mitt problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback