Täljefans

Jo, det var ett tag sedan jag skrev här, har varit så himlans mycket att göra. Men jag mår bra och det har varit trevliga dagar. Igår var jag i sthlm me Johanna, Oscar, Carolina, Sara, Lotta, Carro och Markus. Det var trevligt, hittade dock inte så mycket, bara en vit mössa som jag har letat efter länge. Så köpte en på HM kostade bara 49.90 så tyckte att den var värd det. Sedan blev det Hovet, ssk mötte djurgården och äntligen vann "vi" med 5-3, det var bra va "hans" ? haha söt. Jätte bra match  var det. Per Hallin gjorde ett mål Martin Cibak två mål och André Benoit två mål. Riktigt härligt att vara där uppe och känna sig så bäst. " SIST I TABELLEN MEN KROSSAR ER ÄNDÅ" Jo många av er tycker nog att jag är en riktig nörd men jag är det en riktig Hockey nörd, and thats my life. För er som tycker de ska jag säga en sak till: På torsdag är det match på Linköping, kom dit så ska ni se att man fastnar för de. ;) 

Ska snart ta mig in till Södertälje, bussen går 12.44 från enhörna så måste skynda mig lite. Jag måste köpa godis å lite sånt sen ska hem till Ronja på lite mysparty. Kul att träffa "gamlingarna" från 9. an.

Hörs sen Puss Puss. I like you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback