Sunday

Det är söndag idag och jag önskar att de var fredag, jag orkar inte gå till skolan jag vill bara vara hemma. Jag känner mig sjuk hela tiden, de bryter aldrig ut ordentligt men det går ändå aldrig över heller. Känner mig febrig just nu. En skön dag idag, åkte in till stan och åt på mc.donalds sen handla på ica maxi sen ut igen, packade hemma och tog de lugnt jag kollade på: Mirrors, jätte bra faktikst. Sen åkte jag och Moa hem till mamma, handlade hårfärg till henne för de hade tydligen blivit oranget men de tyckte inte jag så just nu har hon färg i håret. Jaa kollade nyss Andra Avenyn kanske ska kolla dem andra avsnitten på datan snart om jag hinner och orkar. Vi får se. Jag vet att de e jobbigt att det kommer 2 låtar på bloggen samtidigt men ska fixa de sen, så länge kan ni ju bara stänga av ljudet på den ena. Haha Japp finns inte mkt att säga, Godnatt alla söta läsare (nästan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback