Sleep

Ska gå och lägga mig nu, men tänkte skriva lite i bloggen innan dess. Jag vill kunna vara lika aktiv som andra bloggare men va f*n jag hinner aldrig haha. Så ni får godta att det är lite tråkigt att läsa min "fina" blogg. Att kolla in Ninas och Camillas blogg e ju roligast dem lägger ut många varje dag, det gillar jag:)

     Är så himla trött på mornarna, ville bara somna om hela tiden men usch man får ta sig i kragen och släpa sig upp iallafall. Farmor hämtade mig och Moa imorse så vi slapp ta bussen, vet inte ens när den går här utifrån (?) plus att jag har ju tappat mitt busskort eller tappat och tappat vet jag inte men borta är det iallafall. Skolan gick bra fast ganska segt. Kollade film och lite annat små pyssel. Hem sen åt mat kollade film och data och sånt. Papi Anne och Moa hämtade mig då åkte vi till Ica maxi, där tappade jag mina glasögon så sprang runt i hela affären som en virrig ekorre och letade, helt förtvivlad, Född med otur? Jo tack jag tror de. Fast ändå tur i oturen för jag hittade dem i en garnnystan låda ;P haha ja ni hörde rätt, hade väl gått förbi där och så hade dem ramlat från min tröja, eller min och min, de är ju lottas gosig tröja som jag haft hela dagen. Jag fryser som en istapp, snart blir det vinter...huuuu vad kallt fast ändå mkt mysigt. Tända ljus mm I LOVE IT.  Nej nu ska jag sova, ska möta becca kvart i 9 så ska vi träna på nautilus. Måste ju först komma upp ur sängen så en bra början är ju att lägga sig i den. Godnatttratt alla söta kottar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback