Rolig kväll lite sömn

Jahapp då är man hemma igen, så skönt. Men vi hade faktiskt jätte trevligt hos Ronja. Åt pizza kollade på nån skräckfilm snackade massa skit och skrattade en hel del. Sömn blev det ont om dock. Somnade runt 4 kanske vaknade 9.30. Jag, Ellinore och Elin tog bussen från saltskog till stan, dem åkte hem och jag träffade mamma och Moa, mormor kom sen också. Handlade kransar till gravarna, alltså SHIT BRE vad tiden har gått fort ? nyss var det sommar och nu är det Halloween, mindre än 2 månader till julafton.
Hockey dags snart. Ssk mot LHC, de vinner vi:D Lycka till grabbar och Håll tummarna för dem. Jag uppdaterar lite senare om hur det gick.

Btw. Dem sa på radion i morse att det ska komma snö imorgon, upp till 1 dm ;O och på lördag kan de bli mellan 5-10 minusgrader. Dags att ta fram vinterjackan nu och klä er varmt.  Nu kooooommmmer VINTERN, om vi ska tro väderleken dvs.

Puss på lilltån från mig :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback