Remember me

En riktigt bra dag har det varit idag. Började skolan 8.40 kom lite för sent eftersom jag och Kalllio missade tåget centrum, haha. Men men det var nog inte så farligt. Väl framme i skolan så var det engelska och jag, Sara, Kallio skulle prata med Anne-Lena, bara på engelska. Det gick väl ganska bra även fast jag inte sa så mycket. Det är så svårt och jag blir osäker om jag kan eller inte då vågar jag inte säga nått. Men bara att träna på det.

"Övning ger färdighet"

Lite annat i skolan, men mest soft. Fick sluta tidigare så då var jag hos Kristina ett tag, Lotta väntade på mig i skolan sen åkte vi ner till stan. Hängde runt lite runt station tills hennes buss kom, då gick jag till sydpoolen och tränade lite. Skulle igentligen vara duktig att gå hem sen, men nej när jag såg bussen så kunde jag inte stå emot. ^^ Har varit hemma sen dess, förutom att jag åkte me mamma ut och skjussade vevve och moa till teatern, sen åkte vi och jagade Petri haha :P sött. Imorgon är det utvecklingssamtal, jag har klockan 12.00. skön dag.  Ha de gött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback