Måste ta poäng

Jahapp, hemma från ännu en förlust. 2-3, detta funkar inte längre, någonting måste göras och det är nu. Samma sak match efter match, samma spel samma taktik. Jag tänker absolut inte sluta gå på matcherna för om man gör det så är man inte ett äkta fan. Men jag förstår att människor inte har råd att gå längre, det kostar så oerhört mycket pengar och till råga på allt så får man aldrig se sevärd ishockey. Nej sänk priserna nu så att det kommer folk. Som idag tillexempel, vem hade sveriges dåligaste klack? Jo Södertälje sportklubb är nog svaret. Vi måste stötta om det ska vända, men man kan ju alltid börja med att byta tränare. Leif Strömberg har varit en bra ledare, men det varar inte för evigt. Nu krävs det något nytt, en nytändning i laget som verkligen kan få dem att tänka annorluna. Om jag skulle vara tränare så skulle jag låta grabbarna gå i "lagterapi" ungefär som parterapi fast det ska handla om laget, att dem får en bättre sammanhållning och förbättrar självförtroendet. För vem skulle inte tappa självförtroendet om det ända man gjorde var att förlora alla matcher? Det räcker inte att vissa spelare utmärker sig, för ishockey är en lagsport dvs det krävs sammarbete.

SKÄRPNING NU BÅDE LAGET OCH FANS!

Lala men jag älskar er såååå ändåååååå ♥



Kommentarer
Hans säger:

Lycka till på tisdag. blir sökert 5-3 till sport

2008-10-29 | 01:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback